טיפים להשכרת רכב ליום החתונה
טיפים להשכרת רכב ליום החתונה

טיפים להשכרת רכב ליום החתונה

פברואר 1, 2023

מתחתנים בקרוב? מזל טוב! כבר תכננתם כמעט הכל: יש שמלה, החליפה לחתן כבר מוכנה, הדי ג'יי כבר בהכנות ואפילו הצלם. אך החלטתם כבר איך להגיע לאירוע המרגש שלכם? אפרת השכרת רכבים מביאה לכם את כל המידע הרלוונטי לגבי בחירת רכב חתונה.

משך השכרת הרכב

ראשית, עליכם לשאול את עצמכם האם תרצו לשכור את הרכב ליום אחד בלבד או יומיים ואף יותר. ההמלצה היא לשכור את רכב החתונה למשך יומיים לכל הפחות, בעיקר על מנת לא להיות לחוצים לקחת ולהחזיר אותו לחברת ההשכרה שממנה לקחתם את הרכב. כך למשל, אם החתונה אמורה להתקיים ביום חמישי, מומלץ לשכור את הרכב ביום רביעי ובעצם להיות מוכנים ליום החתונה כשהרכב כבר עומד לרשותכם. בוודאי תרצו לאכול ארוחת בוקר בנעימים, לערוך צילומים וכמובן להישאר רעננים לאירוע עצמו, כאשר ביום למחרת תוכלו להגיע, בלי להיות בלחץ זמנים, אל סוכנות השכרת הרכב ולהחזיר את הרכב.

מהיכן לקחת את הרכב המושכר?

תלוי היכן אתם גרים. מומלץ להשכיר את הרכב מחברה מוכרת ואיכותית המעניקה: שירות לקוחות אישי, ביטוח, אפשרויות בחירה מגוונות, תחזוקה איכותית של הרכבים ועוד. אנו, אפרת השכרת רכב, ממוקמים ברחוב אריה שנקר 18 בפתח תקווה – מזמינים אתכם להגיע אלינו, לשתות בנחת קפה ולהחליט על סוג הרכב שילווה אתכם במהלך האירוע המרגש בחייכם. לפני הגעתכם, מומלץ לוודא אילו רכבים ניתן להשכיר: רכב משפחתי, סטיישן, רכב חשמלי וכו'.

עוד מספר טיפים כלליים להשכרת הרכב:

  • שימו לב שאתם מקבלים את הרכב עם מיכל דלק מלא היות וכשאתם מחזירים את הרכב לסוכנות, יש להחזיר אותו עם מיכל מלא כמו שקיבלתם כשלקחתם את הרכב.
  • בעת בחירת הרכב, כנסו לרכב הספציפי שאתם שוקלים להשכיר ובדקו שהוא אכן מתאים לכם ונוח לכם.
  • גובה הרכב- ישנם רכבי השכרה שונים ומגוונים בסוכנויות השונות. אם אחד מכם או שניכם אנשים גבוהים, חשוב לוודא שהרכב המושכר אכן תואם ונוח לכם מבחינת הגובה. הנוחות מאוד חשובה כאשר מדובר ברכב מושכר לחתונה.

ביטוח לרכב המושכר

כמובן, הכי חשוב מכל – שתיסעו לשלום ותחזרו בשלום. לאחר החתונה יש לוודא שהנהג שלכם או אחד מכם במידה ואתם נוהגים ברכב, לא שתה מעל הכמות המותרת ובמידה, וכן עליכם להגדיר נהג תורן. יום החתונה עצמו גם הוא מרובה בנסיעות. חשוב לנסוע בזהירות רבה. כשאתם שוכרים רכב באפרת השכרת רכבים, אתם מקבלים ביטוח לזמן ההשכרה בהתאם לרצונכם: ביטוח חובה, מקיף, צד ג', גרירה ופרמטרים נוספים. אצלנו, באפרת השכרת רכבים, תקבלו הסבר מקיף לגבי סוגי הביטוח.

מאחלים לכם מזל טוב והרבה שמחה בהמשך הדרך. אנו באפרת השכרת רכבים מזמינים אתכם ליצור קשר בטלפון 073-7174141 או ע"י מילוי טופס באתר

קטגוריות

אודות אפרת השכרת רכב

אפרת השכרת רכב מציעה מחירים מיוחדים ומשתלמים במיוחד ושירות VIP אישי הכולל: איש שירות אישי הנמצא אתכם בקשר ושירותי איסוף והחזרת הרכב מהבית או מהעבודה. הרכבים שלנו בזמינות גבוהה וצוות השירות שלנו יתאים לכם את הרכב הנכון ביותר עבורכם ובמחיר הטוב ביותר.

אפרת השכרת רכב
מוזמנים ליצור קשר
ונחזור אליכם

כתובתנו- אריה שנקר 18, פתח תקווה

שעות פעילות:

ימים א'-ה' 7.30-16.30

ימי שישי וערבי חג 7.30-13.00

אריה שנקר 18
פתח תקווה, ישראל
4951398

אפרת השכרת רכב מציעה מחירים מיוחדים ומשתלמים במיוחד ושירות VIP אישי הכולל: איש שירות אישי הנמצא אתכם בקשר ושירותי איסוף והחזרת הרכב מהבית או מהעבודה. הרכבים שלנו בזמינות גבוהה וצוות השירות שלנו יתאים לכם את הרכב הנכון ביותר עבורכם ובמחיר הטוב ביותר.
כל הזכויות שמורות לאפרת השכרת רכב בלבד ©

אתר מאת-